Nejčastější chyby příjemců dotací z rozpočtu města

Odbor interního auditu a kontroly Magistrátu města Hradec Králové připravil přehled nejčastějších nedostatků, zjištěných v rámci kontrol provedených v minulém období u příjemců dotací z Fondu na podporu veřejně prospěšných projektů.
Dotace žádost o změnu
 

 
 

Nejčastější chyby:
  1. Nedodržení termínu vypořádání a nedoložených povinných příloh 
  2. Nedodržení termínů realizace projektu a termínů pro uznatelnost nákladů
  3. Nedodržení 20% odchylky mezi položkami
  4. Nedodržení účelu a rozsahu projektu dle žádosti
  5. Dotace je použita na náklady, které nesouvisí s projektem
  6. Nedodržení minimální míry spoluúčast
  7. Nedodržení ziskovosti
  8. Nedodržení povinné propagace města
  9. Nesprávně vedené účetnictví
  10. Neoprávněné převedení dotace
  11. Úhrada ceny i s DPH v případech, kdy je možno uplatnit DPH na vstupu
  12. Nesledování veškerých výnosů a nákladů souvisejících s projektem odděleně v účetnictví
  13. Nedodržení povinnosti ohlásit podstatné změny

Bližší informace k jednotlivým bodům, vč. konkrétních příkladů nedostatků naleznete v Dotačním portálu v sekci "Návody a dokumenty"  (přímý odkaz na dokument ZDE).

V případě dotazů k uvedenému tématu neváhejte kontaktovat odbor interního auditu a kontroly Magistrátu města Hradec Králové.

 
Zodpovídá: Radka Coufalová
Vytvořeno / změněno: 26.4.2023 / 26.4.2023
Zpět na seznam aktualit